logoVulcan1

KO KATOWICE

Sobota, 29 Kwiecień 2017

WYCIECZKA W PIENINY KLASY IA ORAZ KLASY IB

W dniach 6-8 czerwca uczniowie klasy Ia i Ib zdobywali górskie szczyty w Pieninach. Wyjazd odbył się pod opieką wychowawców: Joanny Adamczyk, Kamilli Tomaszewskiej – Stachury oraz p. Ewy Muchy, p. Iryny Mazur i p. Adama Kubika. Uczniowie zdobyli szczyt Trzech Koron i górę Wdżar,  zwiedzili wąwóz Homole, zamek w Czorsztynie i zaporę wodną w Niedzicy. Atrakcji wyjazdowi dodała świetnie zorganizowana gra terenowa, w czasie której uczestnicy poznali topografię Krościenka i wykazali się sprawnością fizyczną.

Wieczorem dzielili się wrażeniami przy ognisku piekąc kiełbaski. To był wspaniale spędzony czas!

WYCIECZKA KLAS III DO ZAKOPANEGO

Zwieńczeniem trzyletniego pobytu w gimnazjum była tygodniowa wycieczka klasy III a i III c do Zakopanego. Zmierzając do celu podróży odwiedziliśmy Wadowice - rodzinne miasto Ojca Świętego. Nie mogliśmy się oprzeć pokusie skosztowania papieskich kremówek. Uduchowieni ruszyliśmy w kierunku Rabki i po zaczerpnięciu świeżego powietrza w tężni solankowej podziwialiśmy uroki uzdrowiska.
   Prawdziwe atrakcje czekały na nas w samym Zakopanym: Gubałówka, Krupówki, Dolina Kościeliska, Jaskinia Mroźna, Kuźnice, Jaszczurówka, letni kulig, a nawet dojenie owiec. Po trudach zwiedzania relaksowaliśmy się w Aquaparku i na kręgielni. Aby wycieczkę zakończyć w eleganckim stylu urządziliśmy komers.
Wspomnienia wspólnych wyjazdów na długo pozostaną w naszej pamięci!

WYCIECZKA KLAS PIERWSZYCH

W dniu 5.10.2015 klasa Ia i Ib pod opieką wychowawców wyjechały na wycieczkę krajoznawczą na Jurę Krakowsko-Częstochowską. Pogoda była wspaniała, więc udało się zwiedzić  rezerwat przyrody na Górze Zborów i Jaskinię Głęboką. Kolejnym punktem wycieczki był historyczny szlak wśród „Orlich Gniazd”. Uczniowie odwiedzili ruiny zamku w Mirowie i zamek w Bobolicach. Na zakończenie wycieczki odbył się grill na zalewem we Włodowicach. Wszyscy wrócili wypoczęci i w doskonałych humorach.

DONIESIENIA Z TATR!

Czerwiec przywitaliśmy na górskim szlaku.  Wędrując w ciągu trzech dni dotarliśmy do wodospadu Wielka Siklawa,
w Muzeum Tatrzańskim podziwialiśmy faunę i florę wysokogórską. Zaprawieni w wędrówce minęliśmy Wodogrzmoty Mickiewicza
i po wielu trudach dotarliśmy nad Morskie Oko, gdzie ośnieżone szczyty w deszczu i mgle odbijały się w powierzchni wody.
Wyjeżdżając kolejką na Gubałówkę podziwialiśmy panoramę Tatr. Nad bezpieczeństwem czuwały i dobrą zabawę zapewniały gaździny: Bąk, Ćwiertnia, Paruzel.